Systém podpory nadání ve škole

Školní koordinátor podpory nadání

Vzdělávání
pro sborovnu

Nabídka služeb školám

Podpora nadaných prospívá celé škole – dětem, učitelům i rodičům

Proto nabízíme balíček služeb, které vycházejí z reality každé školy a pomáhají jí nastavit funkční a dlouhodobý systém.

Naši mentoři škol společně s vaším školním týmem vytvoří plán péče o nadané žáky. Během 3–4 návštěv provedeme analýzu, zapojíme učitele, rodiče i žáky a navrhneme konkrétní kroky změny. Cílem je, aby podpora nadání byla přirozenou součástí života školy, nikoliv jen formální povinností.

Chci nastavit SPN

Každá škola potřebuje člověka, který téma nadání dlouhodobě sleduje a ve škole šíři. Nabízíme kurz v rozsahu 44 hodin, který připraví učitele na roli školního koordinátora. Účastníci získají kompetence k identifikaci a podpoře nadaných, metodické vedení kolegů i spolupráci s rodiči a poradenskými institucemi.

Chci se stát ŠKPN

Připravujeme semináře, workshopy a kulaté stoly na míru. Učitelé se dozví, jak poznat projevy nadání, jak s nimi pracovat v běžné třídě a proč platí, že podpora nadaných prospívá všem žákům.

Objednat kurz pro sborovnu

Kdo s námi již spolupracuje

Přehled škol, které s mentory AFREŠ nastavily systém podpory nadání

Reference

Co se o nás říká

Podívejte se na příběhy našich spokojených klientů, partnerské spolupráce a úspěšných projektů.

V této části najdete reference, které zanechali naši spokojení partneři a které dokazují profesionální přístup a kvalitu naší práce.

„Spolupráce s AFREŠ nám otevřela oči. Nešlo jen o podporu několika žáků, ale o změnu přístupu celé školy. Díky mentorům jsme získali jistotu, že na téma nadání nejsme sami.“
ředitel ZŠ z Pardubického kraje
„Kurz pro školního koordinátora mi dal nejen znalosti, ale i kontakty. Sdílení s kolegy v Centru kolegiální podpory je pro mě obrovskou oporou.“
učitelka, absolventka kurzu ŠKPN
„Mentor nám pomohl dát do souvislostí to, co jsme už dělali, a ukázal nám, jak to propojit do systému. Díky tomu máme jasný plán a víme, kdo za co ve škole zodpovídá.“
ředitelka ZŠ, Ústecký kraj
„Oceňuji respekt, se kterým tým AFREŠ pracoval. Nepřišli s hotovým řešením, ale ptali se nás, co potřebujeme a co je pro naši školu realistické.“
zástupkyně ředitele, Středočeský kraj
„Kurz pro školního koordinátora mi dal nástroje, jak téma nadání uchopit systematicky. Největší přínos ale vidím v tom, že už na to nejsem sama – mám oporu ve své škole i v síti kolegů.“
školní koordinátorka podpory nadání, Pardubický kraj
„Díky spolupráci s AFREŠ jsme přestali vnímat nadání jako problém, který je nutné řešit navíc. Naučili jsme se, že rozvoj silných stránek prospívá celé třídě.“
třídní učitel, Praha
„Velmi si vážíme toho, že AFREŠ dokáže propojit pohled učitelů, vedení i rodičů. Díky tomu se nám podařilo nastavit opatření, která jsou funkční a přijímaná všemi stranami.“
ředitel ZŠ, Královéhradecký kraj